תוצאות של מחקר 4 שנים באקדח עם כוונות השלכה מאת Sage Dynamics

כוונות השלכה לאקדחים הם כל הזעם בימים אלה, אבל גם מקור למחלוקות רבות – בדומה לכוונות השלכה לרובים לפני שנים לא רבות. ככל שהטכנולוגיה משתפרת, עמידות כוונת השלכה המיקרו משתפרת, והסוללות מחזיקות מעמד זמן רב יותר -כוונת השלכה של האקדח רק הולכת להיות פופולרית יותר. בקצב הזה, כוונת השלכה על אקדח יהיו בכל מקום כמו אופטיקה על רובה.

כדי להוכיח את הנקודה הזו, אהרון קואן מ-Sage Dynamics בילה את 4 השנים האחרונות בביצוע מחקר על השימוש בכוונות השלכה לאקדחים, במיוחד עבור אקדחים משטרתיים.

זוהי סקירה מקיפה מאוד של 64 עמודים של כל מה שאהרון גילה במסגרת המחקר. למי שלא רוצה לקרוא את כל המחקר, אז תמשיך לקרוא כאן לסיכום שלי.

השערה מקורית

MRDS

כוונת ההשלכה לא רק יעיל יותר מכוונות ברזל מסורתיות לאקדח החובה, אלא שה-MRDS יספק יתרונות ברורים שאינם אפשריים עם שימוש נכון בכוונת ברזל.

אם אתה רוצה את המסקנה עכשיו, אהרון הגיע למסקנה שכוונות ההשלכה המיקרו מודרניות עבור אקדחים משפרים את המהירות והדיוק ועמידים מספיק.

מהימנות

הבדיקה ערכה בדיקות נפילה, בדיקות פגיעה, בדיקות בחום וקור, טבילה במים ובדיקות אש חיה.

המחקר כולל מספרים ספציפיים בעמוד 16/17 למי שמתעניין, אך הוא הגיע למסקנה ש- Leupold Deltapoint Pro ו- Trijicon RMR הן שתי הנקודות האדומות המיקרו-אדומות האמינות ביותר, הנקראות לעתים קרובות reflex sites

מעניין, מחקר הכוונות ההשלכה הזה של אקדח מצא גם שסוללות אנרג’ייזר וסוני אינן יכולות לעמוד בצורה מהימנה ברתיעה של אקדחים, אבל הסוללות של Duracell החזיקו מעמד לרתיעה של אקדח.

האם בעיות אמינות של כוונות ההשלכה הם בעיות אמינות של הסוללה ?

רכישת יעדים מהירה

אחד המקרים העיקריים של אהרון לשימוש בכוונות השלכה על אקדחים הוא מגבלות המוקד של העין האנושית – או כפי שאהרון מכנה זאת, “בלבול מישור המוקד.

עם ירי ברזל, מלמדים אותנו להתמקד בכוונת הקדמית, ולהשאיר את הכוונות האחוריות והמטרה מטושטשות.

זה מאפשר דיוק, אבל לא מאפשר ליורה לשמור על מודעות מצב אידיאלית – וזה מטבע הדברים חשוב למדי לשימוש בהגנה עצמית.

כוונת השלכה על אקדח מאפשרת ליורה להתמקד במטרה ופשוט להניח את הנקודה האדומה על המטרה.

במקרה של שוטרים, זה שימושי לצפייה במעשיו של חשוד,

תוך שמירה על כוונות האקדח על המטרה.

Handgun accuracy in force on force

למבחן זה, המחקר השתמש ב-Glock 17 עם כוונות ברזל ועוד ב-Glock 17 ללא כוונות ברזל לגיבוי ורק ב-Trigicon RMR עם 6.5 נקודות MOA.

12 תלמידים עברו 4 תרחישים עקביים עם כוונות הברזל או כוונות ההשלכה.

להלן גרף .

רואים בְּבִירוּר, כוונת ההשלכה המותקנת באקדח סיפקה דיוק רב יותר,

הן בסך כניסות והן פגיעות בתוך האזור החיוני.

היורים עם הכוונות ההשלכה אפילו נאלצו להכניס פחות קליעים למטרה בגלל הדיוק המוגבר. השיפור הדרסטי בפגיעות חיוניות מומחש בצורה ברורה יותר , בשתי מפות פגיעה המנוגדות המשוות את מיקום הירי .

גם כוונות ברזל וגם יורי כוונות השלכה דיווחו באופן עקבי שהם התמקדו באיום.

למרות זאת, הרוב המכריע של יורי כוונות ברזל דיווחו שהם לא ראו את הכוונת שלהם. בניגוד, הרוב המכריע של יורי הכוונות השלכה דיווחו שהם אכן השתמשו בכוונת השלכה שלהם.

ניתן לראות זאת בבירור בגרפים המציגים את מיקום הירי – כוונות השלכה שיפרו באופן עקבי את הדיוק in these force on force scenarios..

טיפול בכשל אופטי

כל המכשירים המכניים והחשמליים עלולים, ובסופו של דבר, להיכשל.

כשל בכוונת ההשלכה הוא אולי הרתיעה לרוב מאימוצו. אם אופטיקה נכשלת, ניתן להשתמש בקלות בכוונות ברזל לגיבוי, והחלון של הכוונת ההשלכה יכול לשמש כ ghost ring לדיוק במרחק קרוב.

במקרה של חסימת ראייה אופטית, במיוחד ערפול, עדיין ניתן להשתמש בירי בשתי העיניים הפקוחות כדי להשיג ירי מדויק למדי במרחקי ירי להגנה עצמית.

אהרון מסביר זאת היטב החל מעמוד 59, אני ממליץ על ההסבר שלו על פני סיכום קצר ממני.

ערפול של כוונות השלכה הוא די לא סביר למעט בסביבות החמות והלחות ביותר.

זה גם ניתן למניעה כמעט לחלוטין באמצעות טיפולים כמו Cat Crap.

לסיכום

המחקר יפרט הרבה יותר לגבי אופן ביצוע המחקר, מידע רלוונטי מהממצאים ופרטים נוספים על הממצאים.

הוא גם עובר על משטרי הכשרה מומלצים והצעות כיצד לגרום למשטרת לאמץ כוונות השלכה באקדח.

בקצרה:

  1. כוונות השלכה מודרניות איכותיות עמידות
  2. כוונות השלכה באקדח מאפשרות למיקוד להישאר על המטרה
  3. כוונות השלכה באקדח משפרות את הדיוק

לסיום,

the validation for MRDS as an increase in officer effectiveness has been well established by this white paper and will assist in adoption of MRDS on duty handguns, it is now up to law enforcement to further their never-ending efforts to increase officer efficacy.

תודה רבה לך אהרון קואן על מחקר מקיף זה בן 4 שנים על נקודות מיקרו אדומות מותקנות באקדח.

הערה: מצאתי הרבה תגובות למחקר שלהם , גם שלילי גם חיובי . השלילי אומר עדיין למה צריך כוונות השלכה , תתאמן תתאמן . מיותר , מישקל , גודל כולל הנרתיק , תוספת כסף , אמינות למרות שהציוד החדש יותר אמין לנתקים זעזועים נוזלים , מינוס סוללה .

http://docs.wixstatic.com/ugd/7dc128_c8da57977a8c4b53903192fa603fce6f.pdf

שיתוף מהיר