ירי לכיוון T הפנים

ירי לכיוון T הפנים

למה זה כל כך קטלני

כל מי שהתאמן כצלף/צלף בצבא או באכיפת החוק יזכור שכדי לנטרל במהירות בחור אוייב, זה לכוון את הנשק שלך לאזור הפנים שלו בתוך אזור T.

ירי כל קליבר לתוך אזור T של הפנים יעצור את הבחור.

קטע ה-T הזה לא נלמד רק לצלפים אלא לפעילים ושוטרים ברחוב, תוך שימוש ברובה הסער ובאקדחים שלהם. הומצאו תרגילים ירי לכיוון ה-T כדי לעצור במהירות את האיום.

חסרון אחד מסוג זה של יישום הוא שזוהי יריה קשה ביותר ודורשת תרגול. סוג זה של ירי וצליפה מקרוב מוקדש בדרך כלל ל-SWAT העילית או להכוחות המיוחדים. התקציב מצריך יותר תחמושת כדי שהפעילים יוכלו להתאמן כדי להשיג רמת כשירות קטלנית.

צילום הראש המיתולוגי

למרות שאזור ה-T נחשב לחלק הפגיע ביותר בראש. במציאות אזורים אחרים של יריה לראש לא עוצרים אדם במסלול שלו. פגיעות ראש אחרות שעלולות להיווצר כמו עיוות פנים ונזק מוחי. יש כאלה ששורדים עם מוח מתפקד במלואו.

למה ה-T קטלני

ה-T מכסה את האף ומאחורי העיניים. איברי החישה הללו אינם חשובים בעצמם, אלא הם פשוט אזור המטרה. מה שמייחד את ה-T מכל אזור אחר הוא החלק במוח שמונח ישירות מאחוריו. מעבר לנקודה זו נמצא המוח התחתון, החלקים האחראים ביותר לתהליכים שגורמים לנו להמשיך לחיות. הוא מכיל את גזע המוח שאחראי לתפקוד אוטומטי של האיברים שלנו, כלומר הלב, הריאות, מערכת העצבים המרכזית שלנו, כמו גם השליטה בשאר המוח שלנו. המשמעות היא שאובדן זה מבטיח אובדן מוחלט ומיידי של תודעה וחיים.

בליסטיקה פנימית

האמת היא שה-T יכול להיות הרבה יותר גדול בהתאם לקליבר של הכדור. הסיבה לכך היא שלאפקטים בליסטיים על מטרות יש השפעות מצטברות המסייעות להבטיח אובדן מוחלט של תפקוד המוח התחתון.

אבל האם נדע שזה מגיע?

אז הראינו שכל כדור שיפגע באזור הזה יגרום למוות, באופן מוחלט ובלתי ניתן למשא ומתן, אבל האם אנחנו בטוחים שלא נוכל להבין שנורה, או אפילו ירו עלינו, תחילה?

כל הרגשות:

שיתוף מהיר