יסודות הירי הגנתי

– טרוויס קנדי

יסודות הבנייה

במהלך כל השנים שבהן הוכשרתי בנשק חם, הכל מסתכם בפיתוח יסודות חזקים. מניסיוני אפילו כ-Navy SEAL שמתי לב שרוב, אם לא כל האנשים, אני אשם בזה, כל כך להוטים לדלג על תרגילי היסוד המשעממים וללכת ישר לתרגילים ולטכניקות המהירות כי זה נראה מגניב יותר וזה יותר מגרה. אבל זה רק תיקון רגשי זמני, קפיצה לתרגילים וטכניקות שאתה לא מוכן להן תגרום לך לכישלון. אני אישית נפלתי למחשבה הזו כשהייתי חיל הים צעיר, הייתי להוט להיות במהירות גבוהה, חשבתי שאני טוב כי עשיתי כמה תרגילים בסיסיים ב-BUD/s ו-SQT, באותו זמן, במחשבה שלי, רציתי לדלג על התרגיל המשעמם ולעבור ישר לפעולה. במבט לאחור זה היה חשיבה שגויה,

בנה את הבסיס שלך

אולי מעולם לא נגעת בנשק חם או שיש לך ניסיון עם כלי נשק אבל פשוט לא ממש בטוחים בעצמך או שאתה מוצא את עצמך עושה תרגילים מקדימים שאתה רואה באינטרנט שאתה לא מוכן אליהם, או שאתה יכול להיות יורה מתקדם עם המון ניסיון אבל עלול ליפול קורבן של דילוג על תרגול היסודות שלך. לא אכפת לי איזו ניסיון אתה מביא לשולחן. להלן הטכניקות שאני כל הזמן מתרגל, חושב עליהן ומלמד בכל פעם שאני במטווח.

עמדת יריות

האופן שבו אתה עומד בזמן שאתה יורה ישפיע על הדיוק והיעילות שלך תוך הורדת טווח העופרת. מה שאני מלמד זה לשים את כפות הרגליים שלך בנפרד, עם הרגל החלשה שלך מעט קדימה, לשים אותך בעמידה אתלטית, מוכן להתמודד עם ניהול רתיעה ולנוע מהר ואפקטיבי במידת הצורך. אני שומר את רגל שמאל מעט קדימה כי אני דומיננטית ימין, זה מרגיש לי טבעי, אז אני ממליץ לעשות מה שמרגיש לך נוח כי אין מידה אחת שמתאימה לכולם, אבל לשמור על הרגליים ברוחב, מעט כפוף, ו בעמידה אתלטית, זה יגרום לך להצלחה שתטפטף לאורך כל הגוף שלך דרך האקדח והכל תוך כדי סיבוב מדויק על המטרה.

האחיזה שלך

האחיזה שלך היא אחד היסודות החשובים ביותר של ירי, וזו הבעיה הנפוצה ביותר שאני רואה אצל אנשים. בין אם ידך הימנית או השמאלית, כל הטכניקות הללו חלות, לדוגמא שלי אני הולך לתאר יורה ימני. מה שאני מלמד זה 60%/40%, ה-60% הם עבור היד הדומיננטית, במקרה שלי יד ימין שלי. אני תופס את האקדח גבוה על האחיזה ומפעיל 60% מעוצמת האחיזה שלי עם היד הדומיננטית שלי על אחיזת האקדח. יד שמאל שלי (יד לא דומיננטית) תחיל את ה-40% האחרים. אני מניח את האצבע השמאלית שלי מתחת לבסיס מגן ההדק בקנה אחד עם פרק האצבע הראשון שלי, אני עוטף את היד השמאלית על האחיזה, יוצר מגע עם היד הימנית. האגודלים שלי מוערמים זה על גבי זה ופונים כלפי מטה של ​​החלקה של האקדח, ויוצרים נקודת כיוון טבעית נקייה. הידיים שלי מושטות החוצה אבל לא ננעלות לגמרי,

תמונת כוונות ויישור כוונות

המפתח לכיוון ומיקום ירייה יעיל הוא ליישר נכון את הכוונות שלך , תמונת כוונת נכונה , מיקוד כוונת קדמי , ולהיות מסוגל לשמור על הכוונות שלך על המטרה עם מעט תנועה עד ללא תנועה, תוך כדי לחיצה על ההדק. זה הרבה יותר קל לומר מאשר לעשות ולוקח שעות של תרגול כדי להיות יעיל. התמונה שרואים כאשר הכוונות מיושרות נכון עם המטרה נלמדים לפעמים כאחד, אבל חשוב לדעת שהם שני יסודות שונים ומובחנים.

יישור הכוונות

זהו היחס בין הכוונת הקדמי לכוונת האחורי.

העיניים שלך חייבות להיות מקושרות עם הכוונת הקדמית והכוונות האחוריות ממוקמות כך שהיישור יהיה נכון.

יישור הכוונת הנכון של שני הכוונות פירושו שהחלק העליון של הכוונת הקדמית מרוכז אנכית ב-NOCH של הכוונת האחורית, כך שיש כמות שווה של רווח לבן משני צידי עמוד הכוונת הקדמי.

זה גם אומר שהחלק העליון של הכוונת הקדמי הוא LEVEL אופקי עם החלק העליון של הכוונת האחורית.

ישנם סוגים רבים ושונים של כוונות, זוהי רק הנחיה כללית שתחול על רוב סוגי הכוונות. לא משנה איך מוגדרים הכוונות, הכוונות הקדמיות מתוכננות להיות ממוקמות על אותו ציר כמו הכוונת האחורית.

תמונה כוונות

זהו המיקום של הכוונות המיושרות שלך על המטרה. ברגע שיש לך הכל בכיוון, כוונת קדמית וכוונת לאחור, השאלה עשויה לעלות בראש “היכן אני מציב את הכוונות שלי עכשיו ביחס למטרה?” זה תלוי, במיוחד למה שאתה מכוון אליו, בדרך כלל רואים אקדחים לצורך אחיזה המחייבת את היורה למקם את הכוונת הקדמית במקום שבו היא מכסה את מרכז המטרה (מסה מרכזית, או יריית ראש). אם נחבר את כל זה עכשיו, עלינו להתמקד ביישור הכוונת, תמונת הכוונות ומיקוד הכוונת הקדמי. עם זאת, העין האנושית לא יכולה להתמקד ב-3 עצמים בו-זמנית במרחקים שונים. למיקום הירייה המדויק ביותר העצה שלי תהיה להתמקד בכוונת הקדמית, ולהשאיר את האחורי והמטרה מחוץ לפוקוס. כאשר הכוונת האחורית, הכוונת הקדמית והמטרה כולם מיושרים בצורה מושלמת זה אומר שההתמקדות העיקרית שלך בכוונת הקדמית עשויה להיות חלק מהקרבה של המטרה שלך לירי מהירות. ללא קשר לטכניקה לכל אחד יש את המקום שלו וניתן להשתמש בו במצבים מסוימים, אבל הבסיס להתאמן עליו הוא לאמן מיקוד כוונת קדמית הטכניקה הזו תנחיל הרגלים טובים עליהם אתה יכול לבנות.

אני מקווה שהפוסט הזה נותן לך תובנות כיצד לכוון נכון את הנשק שלך, נותן לך פרספקטיבה על תמונת הראייה, יישור הראייה ומיקוד הראייה הקדמי. זה בשום אופן לא כולל הכל מכיוון שיש הרבה טכניקות שונות, אבל זה ייתן לך בסיס טוב והבנה ליסודות של ירי בנשק שלך ובמה אתה צריך להתמקד בכל פעם שאתה עורך אימון.

https://hexagon-grasshopper-rjjx.squarespace.com/…/buil…

כל הרגשות:

שיתוף מהיר